Snøgg Friidrett medlemskontingent og treningsavgift 2023-2024

• Klasse 11 år og yngre (født 2011 eller senere):            kr 450,-
  • Klasse 12 år og eldre (født 2010 eller tidligere)            kr 900,-
  • Trim/støttemedlemmer                                                    kr 200,

Kontingenten følger kalenderåret.

For registrering og innbetaling av kontingent vennligst følg linken:

Min Idrett, er programmet som Norges Idrettsforbund har laget for medlemsregistrering og som blir brukt av mange klubber i Norge.

Om en ikke har brukerkonto i "Min Idrett" fra før, så må en av de foresatte lage seg en profil. Når det er gjort, registres inn utøveren (barnet) som nytt medlem. Det må lages en medlemsprofil pr utøver. Barn over 15 år kan lage egne profiler.

Min Idrett som brukes i tillegg til å melde utøvere på i konkurranser. Enten av den foresatte eller av klubbens Oppmann.

Enkel brukerveiledning finner du her: For innmelding i Snøgg Friidrett.docx

Spørsmål om Min Idrett kan rettes til Anders Laukvik på 97190848 eller alaukvik@gmail.com.

Den tidligere "Familiekontingenten" er blitt borte etter at vi måtte gå over til dette systemet. Hvis eventuelt mor og far også ønsker å støtte klubben med medlemskap så må det gjøres at det lages utøverprofiler for dem også, men da uten treningsavgift.